OHJATUT RYHMÄT UNIAPNEETIKOILLE
Maksuttomat ryhmätapaamiset uniapneasta kärsiville henkilöille 2018.
Ryhmään voi ennakkoilmoittautua. Uniryhmää uniapneetikoille järjestetään tällä hetkellä Helsingissä.
Tiedustelut uniryhmat@uniliitto.fi tai 010-2928080.

(Uniliiton toimistolla, Kannelmäessä, Sitratori 3, 4krs., 00420 Helsinki)

Ryhmien tavoitteet: Opastaa ja auttaa uniapneasta kärsiviä henkilöitä parantamaan elämänlaatuaan. Lisätä terveyttä ja hyvinvointia.
Ryhmien toiminta:  Käyntikertoja on kuusi ja osallistujien lukumäärä on 5-8 henkilöä/ryhmä. Tapaamiset  noin 2 viikon välein. Osallistujille maksuton.

Ryhmässä annetaan mm. vinkkejä uniapneaan, kartoitetaan osallistujien tilannetta ja keskustellaan laitteistosta, ravitsemuksesta ja  painonhallinnasta. Mukana kahden unilääketieteen alalla kokeneen uniterapeuttimme kanssa vertaistukea/vinkkiä saman vaivan kanssa oleville.

Mikäli olet kiinnostunut osallistumaan terapiaryhmään, ole hyvä ja ota yhteyttä Uniliittoon
puhelimitse  010-292 8080 (ark. klo 10 –16) tai sähköpostilla uniryhmat@uniliitto.fi
HAKU LOMAKKEELLA
Osallistuminen vaatii vahvistetun hyväksynnän ryhmään. Ryhmä on saattanut esim. ehtiä täyttymään, joten hakemus lomakkeella ryhmään ei ole automaattinen hyväksyntä/vahvistus. Uniliiton uniryhmät kartoittavat lääkkeettömiä keinoja ja ovat neuvovia ohjattuja ryhmiä joissa on vertaistuellinen elementti mukana. Lääkärinpalveluihin rinnastettuja palveluja ryhmästä ei saa. Sen sijaan ryhmässä voi esimerkiksi keskustella lääkityksestään tai siihen liittyvistä pulmista.

OHJATUT RYHMÄT UNETTOMILLE
Maksuttomat ryhmätapaamiset unettomuudesta kärsiville 2018

2018 syyskauden ryhmät alkavat ainakin seuraavilla paikkakunnilla:

Helsinki, Espoo, Turku, Tampere
(täynnä), Pori. (ohjelma päivittyy elokuun aikana)

Kurssilla käytetään kognitiivis-behavioraalisiin menetelmiin perustuvia
lääkkeettömiä keinoja sekä neuvontaa ja tilanteen kartoitusta pienryhmissä (max 8 henkilöä)

Ryhmien tavoitteet: Opastaa ja auttaa unettomia henkilöitä parantamaan elämänlaatuaan
korjaamalla uniongelmia sekä lisätä terveyttä ja hyvinvointia.

Ryhmien toiminta:  Käyntikertoja on kuusi. Tapaamiset noin 2 viikon välein. Kurssi on osallistujille maksuton.

Ilmoittaudu uniryhmään mieluiten sähköpostilla uniryhmat@uniliitto.fi.  tai puhelimitse  010-292 8080 (ark. klo 10 –16)
Kerro viestissä nimesi, puhelinnumerosi, asuinpaikkakuntasi sekä kuvaa lyhyesti, millaista apua haluaisit saada.

HAKU LOMAKKEELLA