UNISHOP

Esittely ja myynti:
Uniliiton toimistossa : Sitratori 3 - 00420 Helsinki (Kannelmäki) - 4. krs
Toimistollamme uneen liittyviä aputarvikkeita myynnissä (käteisellä) sekä esittelykappaleina. Toimitus suoraan toimittajilta. Lähetys ja tavalliset toimituskulut. Toimistollamme on saatavissa mm. tyynyjä ja maskeja. Lisätietoja puhelimitse 010 292 8080 tai sähköpostilla: uniliitto@uniliitto.fi
Hoitolaitteita uniapneaan
Muutamat maskit esittelyssä.
Apua kuorsaukseen
_________________________________________________________

Tempur vuoteet, patjat, tyynyt ja
medi-tuotteet : - 10% jäsenalennus
!
__________________________________________________________

Tyynyt ja peiteet: myynnissä Mediflow ja Posiform tyynyt
Muut tuotteet Labtex sivuilla: www.labtex.fi
Tilaukset tulee tehdä sähköpostitse osoitteeseen : info.labtex@kolumbus.fi

Apua unettomuuteen
Kirjat
Unen Taidot - painos 2015, - 25 €

Leeni Peltonen;

Valvomo – kuinka uneton oppi nukkumaan

”Unettomuus on nykyajan kansantauti. Se on nolo vaiva: pärjäävän ihmisen pitäisi hallita stressinsä ja kyetä nukkumaan.”

Unettoman omiin kokemuksiin valvomisesta ja sen hoitokeinoista nivoutuu asiantuntijoiden uusin tieto unettomuuden syistä, seurauksista ja hoidoista.

Rentoutusharjoituksia:

Torkkupeitto-Rentoutus-ja Uni-CD, 22 :

CD on tehty avuksi rentoutumisen oppimiseen. Rentoutuminen ja rauhoittumisen oppiminen vaatii aluksi harjoittelua, kunnes voimme halutessamme kutsua levollisuuden luoksemme, antaa kehon raueta miellyttävään oloon, nollata mielessämme päivän tapahtumat ja ehkä sitten nukahtaa torkkupeittomme alle rauhalliseen uneen. CD sisältää kaksi samankaltaista osaa : ensimmäistä kuuntelet silloin, kun haluat levon jälkeen jatkaa virkeänä toimiasi. Se päättyy virkistykseen. Voit olla vielä puolisen tuntia rentoutumisen jälkeen tavallista raukeampi. Toista osaa kuuntelet silloin, kun sinulla on mahdollisuus jäädä lepäämään ja ehkä myös nukkumaan. Tää osa ei pääty virkistykseen. Voit kuunnella molemmat osat myös peräkkäin uneen rauhoittuaksesi.

Nuku paremmin

– CD ja MP3
lyhyitä harjoituksia unen laadun parantamiseen

"Luota siihen, että voit nukkua paremmin, kun annat siihen mahdollisuuden. Se vaatii sinulta tekoja eli sinun tulee muuttaa jotain arjessasi ja nämä tutkittuun mindfulness-menetelmään pohjautuvat harjoitukset auttavat sinua siinä. Harjoitusten laatijat ovat terveydenhuollon ja psykologian ammattilaisia, joilla on omakohtaista kokemusta unihäiriöistä toipumisesta mindfulness-menetelmän avulla." Tutustu täällä.

Carezza villatuotteet