Suomen Unettomat ry
Uniliitto ry:n valtakunnallisena yhdistyksenä, Suomen Unettomat ry järjestää unettomuudesta tiedotustilaisuuksia, tukee sairauden tutkimista sekä tiedottamista ja järjestää vertaistukitapaamisia unettomille ja heidän läheisille Helsingissä, Vantaalla, Lahdessa, Tampereella ja Turussa. Lisätietoa paikallisyhdistyksien sivuilta.

Potilaiden työkykyisenä säilymisen sekä elämän laadun kohentamiseksi yhdistys järjestää ryhmäterapiaa (Helsingissä).

Näin Suomi nukkuu: 2/3 on kärsinyt unettomuudesta. Lue lisää Tervepotilasta! Lisälinkkejä unettomuudesta tästä

Hallitus 2017 - Styrelsen 2017
Suomen Uniyhdistys ry perustettiin 2002. Nimi muutettiin 26.04.2010 Suomen Unettomat ry.
Finlands Sömnlösa
Finlands Sömnlösa rf har grundats 2002, Namnet ändrades till Finlands Sömnlösa 26.04.2010. Finlands Sömnlösa rf funktionerar som regionsförening till Sömnförbundet och arrangerar informationstillställningar  och föreläsningar. Föreningen stöder  undersökning av sömnsjukdomar och informering. Föreningen arrangerarar patienternas rehabilitering och vill stöda patienterna så att deras arbetsförmåga uppbehålls och förbättra patienternas livskvalitet  med  viktkontrollgrupper,  stöd av jämlika och rekreation.
Puheenjohtaja - Ordförande
Rose-Marie Kjellberg
1. varapuheenjohtaja - 1. Viceordförande
Päivi Saarijärvi
2. varapuheenjohtaja - 2. Viceordförande
Leeni Peltonen
Taloudenhoitaja - Ekonomichef Pentti Fri
Sihteeri - Sekreterare Milja Saresvaara
Muut hallituksen jäsenet
De övriga medlemmarna av styelsen

Yhdistyksen toimihenkilöt
Tjänstemän i föreningen
Järjestötyöntekijät/Organisationen anställd
Susan Pihl, Anna-Mari Ahonen
ja Sirkka-Liisa Ronni

Marjukka Salminen
Milja Saresvaara

Sitratori 3
uniliitto@uniliitto.fi

Henkilöjäsenmaksu on 15 € / vuosi.

LIITY JÄSENEKSI