Hyvä Elämä - messut Wanhassa Satamassa

28.11.2015 10:00 - 28.11.2015 17:00

Uniliitto ry mukana, ja luento 14.30, "Hyvän unen vinkit", Susan Pihl.

Suomen Liikuttava Oy järjestää toista kertaa laadukkaan Hyvä Elämä messutapahtuman. Tapahtuma on tehty aktiivisille ja elämästä nauttiville +/- kuusikymppisille, joilla on intoa oppia uutta ja halua panostaa hyvään elämään ja sen eri osa-alueisiin. Ensimmäinen, vuoden 2014 messutapahtuma, sai niin hyvän vastaanoton, että jatkoa on luvassa lauantaina 28.11.2015.

Messutapahtumassa tullaan esittelemään keskeisellä paikalla, kauniissa miljöössä, Katajanokan Wanhassa Satamassa eri osa-alueita, joista koostuu hyvä elämä. Harrastukset, terveys, makuelämykset, matkustamien, kulttuuri, tekniikka, uuden oppiminen, some, turvattu talous,  perhe- ja ystävyyssuhteet, viihtyisä asuminen ja avoin mieli, ovat kaikki ainesosia hyvään elämään.

Tule tutustumaan yhteistyökumppaneihimme, kuuntelemaan mielenkiintoisia asiantuntijapuheenvuoroja ja kirjailijahaastatteluja tai nauttimaan kahvitarjoilusta. Samalla voit tehdä laadukkaita jouluostoksia tapahtuman myyntipisteillä.

Pääsymaksu:                   15€ / Eläkeläiset 10€

Wanha Satama, Pikku Satamakatu 3-5