Uniryhmien ohjaamisen koulutus, Uniliitto ry 26.4.-28.4.2019

26.04.2019 10:00 - 28.04.2019 16:00

Uniliitto ry:n tiedote 21.1.2019

Uniliitto ry:n koulutus uniryhmien ohjaamiseen

(Terveydenalan ammattilaisille, tarkemmat kyselyt milja.saresvaara@uniliitto.fi / 050 47 24139)

Uniliitto ry:n koulutus uniryhmien ohjaamiseen jatkuu. Unettomuuden lääkkeettömät hoidot ovat yleistyneet vauhdilla. Ryhmien ohjaaminen eri paikkakunnilla on hyvällä alulla. Koulutuksen on saanut 15 hoitajaa, joista suurin osa ohjaa ryhmiä eri paikkakunnilla.

Tarvitsemme lisää hoitajia ja ohjaajia.

Koulutuksessa opitaan pääpiirteissään unettomuuden ryhmävalmennuksen periaatteet. Koulutukseen osallistuminen edellyttää Uniliiton ryhmien ohjaamista omalla paikkakunnalla sopimuksen mukaan (vähintään 2 ryhmää). Koulutetut hoitajat saavat palkkion ryhmätapaamisista (60,-/tunti, ryhmätapaamisen kesto 2 t, ryhmätapaamisia 6 kertaa; palkkiot ovat verollisia).

Koulutus on kolmipäiväinen 26.4. - 28.4.2019 klo 10.00-16.00. Koulutus on maksuton, mutta matkakustannukset ja majoituksen osallistuja joutuu itse maksamaan.
Jos olet kiinnostunut, ilmoittaudu osoitteella koulutus@uniliitto.fi pe 12.4.2019 mennessä.

Kouluttajina ovat Anna-Mari Aronen ja Susan Pihl.

Yhteistyö- ja koulutusterveisin
Susan Pihl, Uniliitto ry

Uniliitto Ry | Sitratori 3, 4. krs. 00420 Helsinki | Toimisto avoinna: ma - pe klo 10.00 - 16.00 | puh. 010 292 8080 | uniliitto@uniliitto.fi