< Ajankohtaista

Elina Uusivuori Uniliiton toiminnanjohtajaksi

Uniliiton toiminnanjohtajana viisi vuotta toiminut FM Tuija Sivonen siirtyy eläkkeelle helmikuun alussa. Uudeksi Uniliiton toiminnanjohtajaksi on valittu KM Elina Uusivuori, joka aloittaa tehtävässä 1.2.2024. Hän siirtyy Uniliittoon FinFami Satakunta ry:n toiminnanjohtajan tehtävästä.

Elina on toiminut eri järjestöissä johtotehtävissä noin 13 vuotta.

”Minulle on ollut aina merkityksellistä saada olla mahdollistamassa tukea ja apua haastavissa elämäntilanteissa oleville ihmisille. Olen saanut useasti työssäni kokea, miten vertaistuki ja vapaaehtoistoiminta voimaannuttavat, kun huolten jakaminen mahdollistuu ja tulee tunne, ettei ole yksin oman haasteensa kanssa.”

”Innolla tartun tähän uuteen, mielenkiintoiseen ja itselleni merkitykselliseen tehtävään. Työ alkaa tutustumalla uuteen työyhteisööni, vapaaehtoisiin ja jäsenyhdistyksiin sekä yhteistyökumppaneihin! Uskon, että yhdessä ja yhteistyöllä autamme toinen toisiamme parhaiten.”

Lämpimästi tervetuloa Uniliittoon, Elina!

Julkaistu: 18.12.2023