Uni rauhoittaa – Miten autat untasi epävarmuuden keskellä (webinaari)

24.4. klo 1718

Webinaari ,

Uni rauhoittaa – Miten autat untasi epävarmuuden keskellä

Uni on kehomme ja mielemme luonnollinen keino tukea sekä immuneettia että mielenrauhaa. Tämä tärkeä tehtävä häiriintyy kun unettomuus alkaa vaivata. Jo muutaman yön huono uni horjuttaa tasapainoa, puhumattakaan jatkuvasta univajeesta.

Suomen Unettomien puheenjohtaja, FRM -ohjaaja Päivi Saarijärvi avaa webinaarin, jonka jälkeen varapuheenjohtaja, unihoitaja Anna-Mari Aronen kertoo, miten koronaviruksen aiheuttama maailmantilanne näkyy hänellä omassa työssään uniklinikalla. Noin klo 17.10 Anna-Mari jatkaa puolen tunnin luento-osuudella, jossa hän avaa unen ja unettomuuden syitä ja seurauksia sekä neuvoo miten jokainen voi helposti tukea omaa untaan.

Osallistujat voivat kirjoittaa kysymyksiään ja ajatuksiaan aiheesta luennon aikana näytön sivuun chat-osioon. Päivi avaa näitä kysymyksiä luennon jälkeen n. 17.40 Anna-Marin vastattavaksi. Päätämme tilaisuuden klo 18:00.

Ilmoittautuneet saavat osallistumislinkin sähköpostitse.

(Osallistuminen päättynyt 23.4.2020)

Tilaisuus järjestetään Uniliiton Teams-järjestelmän tuella ja lähetämme osallistujille linkin sekä helpot osallistumisohjeet torstaina 23.4. sähköpostiin. Tervetuloa kuulolle!

Järjestäjä: Suomen Unettomat ry