Uniliiton uniryhmien ohjaajien työnohjauspäivä – ILMOITTAUDU!

19.9. klo 10:0014:30

Teams-alusta , Verkossa

Uniliiton uniryhmien ohjaajille järjestetään työnohjauspäivä lauantaina 19.9.2020 klo 10.00-14.30 Teams-sovelluksen avulla etänä.  Ensimmäisen kahden tunnin aikana kerrataan uniryhmien ohjaamiseen liittyviä perusasioita ja puolen tunnin tauon jälkeen jatketaan uniryhmissä esille tulleiden asioiden pohdintaa. Voit osallistua joko molempiin osioihin tai vain toiseen.

Työnohjauspäivä on osallistujille maksuton.

Lähetämme kaikille ilmoittautuneille linkin sekä helpot osallistumisohjeet sähköpostiin viimeistään torstaina 17.9.2020.

Koska kaikki uniryhmien ohjaajakoulutuksen saaneet eivät ole vielä ohjanneet ryhmiä, ja koulutuksesta on jo kulunut jonkin verran aikaa, aloitamme koulutuspäivän pikakertauksella. Tähän osioon ei tarvitse osallistua, jos ryhmänohjaukseen liittyvät asiat ovat hyvin muistissa ja hallussa.

Työnohjausosion tavoitteena on varmistaa ryhmänohjaajana suoriutuminen ja ammatillinen kehittyminen sekä auttaa esille nousseiden ongelmien ratkomisessa. Työnohjauspäivän kouluttajina ovat kaikille tutut Anna-Mari Aronen ja Susan Pihl.

Ohjelma 19.9.2020

10.00 Osio 1: Kertaus uniryhmän ohjaamisen perusasioista
12.00 Tauko
12.30 Osio 2: Työnohjaukseen liittyviä kysymyksiä – etäryhmien kokemukset, hankalat tilanteet, hyvät/huonot kokemukset, osallistujien sitouttaminen ja muut esille tulevat asiat.
14.30 Yhteenveto ja päätös

Ilmoittaudu työnohjauspäivään perjantaihin 11.9.2020 mennessä tästä