Unitupa – vertaisryhmä 3 verkossa – ILMOITTAUDU!

15.12. klo 16:30

etävertaisryhmä , Verkossa

Keski-Uudenmaan Unitupa siirtyy koronasyistä syksyksi 2020 verkkoon. Suomen Unettomat ry järjestämä unitupa on verkon mahdollistamana avoin osallistumiselle myös ympäri Suomen.

Uniliiton eri jäsenjärjestöjen järjestämät Unituvat ovat matalan kynnyksen maksuttomia vertaistapaamisia. Osallistua voi kuka tahansa unihäiriön kanssa elävä tai hänen läheisensä. Ohjaajina Unituvissa toimivat Uniliiton kouluttamat kokemusasiantuntijat, ja vertaisryhmän keskeinen tavoite on avun saaminen ja antaminen kokemusten jakamisen kautta.

Ohjaajana Keski-Uudenmaan Unituvassa on Nurmijärveläinen FRM -vireysvalmentaja ja Suomen Unettomat ry pj Päivi Saarijärvi

Aika: tiistai 15.12.2020 klo 16:30 – 18:00

Unituvan alussa ohjaaja pitää pienen, max 15 minuutin, alustuksen esimerkiksi unen huollosta, vuorokausirytmistä, väsymyksen vaikutuksista ja unilääketieteen ajankohtaisista uutisista. Sen jälkeen on aikaa vertaiskeskustelulle ja kokemusten jakamiselle. Unituvan verkkoalusta ei vaadi sovelluksen asentamista puhelimeesi tai läppäriisi, mutta ilmoittautumisen se vaatii ja sen voit hoitaa tästä:

ILMOITTAUTUMISLOMAKE

Osallistujat saavat osallistumislinkin ennen ryhmän alkua sähköpostiinsa.

Ilmoittautuminen päättyy 14.12.2020

Tervetuloa mukaan!

_______________________________________________________

Unitupa -vertaisryhmiä verkossa on tällä hetkellä vertaisryhmä 1, vertaisryhmä 2 ja vertaisryhmä 3.
Tämä ei viittaa esim. tasoryhmiin, vaan 1,2 ja 3 ovat eri ohjaajien vertaisryhmiä. Vertaisryhmät ovat avoimia ja maksuttomia kaikille.

Vertaisryhmä 1, uni- ja ravintovalmentaja Päivi Karhu (Helsingin Uniyhdistys ry)
Kohderyhmä (pääosin): työikäiset

Vertaisryhmä 2, Helsingin Uniyhdistys ry pj Marja Ylösmäki
Kohderyhmä pääosin: 60+ ikäiset