Valtakunnalliset unilääketieteen koulutuspäivät

28.10.29.10.

SLK-talo (Business College Helsinki) Rautatieläisenkatu 5, 00520 Helsinki Katso kartalla

Valtakunnalliset unilääketieteen koulutuspäivät järjestetään vuonna 2019 jo 21. kertaa Uniliiton ja Suomen Unitutkimusseuran yhteistyönä.

Päivät on tarkoitettu unihäiriöiden parissa työskenteleville lääkäreille, hammaslääkäreille, neuropsykologeille, unihoitajille, sairaanhoitajille sekä muille terveydenhuollon, sosiaalihuollon ja farmasian ammattilaisille sekä alan opiskelijoille.

Koulutuspäivien yhteydessä järjestetään messut, joilla näytteilleasettajat esittelevät unihäiriöiden hoitoon tarkoitettuja apuvälineitä sekä ergonomisia tuotteita.

Koulutus on hyväksytty teoreettiseksi kurssimuotoiseksi koulutukseksi
(Helsingin Yliopiston lääketieteellinen tiedekunta)
Päätösnumero: HY19/175

Erikoisalat ja tuntimäärät:
Fysiatria (1), Geriatria (1), Keuhkosairaudet ja allergologia (3), Kliininen farmakologia ja lääkehoito (1), Kliininen neurofysiologia (8), Korva,- nenä- ja kurkkutaudit (1), Lastenneurologia (1), Lastentaudit (1), Naistentaudit ja synnytykset (1), Neurologia (8), Oikeuslääketiede (1), Psykiatria (2), Terveydenhuolto (7), Työterveyshuolto (8), Yleislääketiede (8).

Unilääketiede 2019 ohjelma

Ilmoittautumislomake (ilmoittautuminen on päättynyt 21.10.)

Ilmoittautumisinfo