Vantaan Hyvinvointimessut

12.10.

Energia Areena, Myyrmäki Rajatorpantie 23, 00160 Vantaa Katso kartalla

Aika: lauantaina 12.10.2019, kello 10 – 16

Hyvinvointimessut tuo jälleen mittavan kattauksen hyvinvointipalveluita, harrastuksia ja vertaistukea tarjoavia yhdistyksiä, yhteisöjä ja yrityksiä Energia Areenalle. Mukana ovat luonnollisesti myös Vantaan kaupunki ja Vantaan seurakunnat Messutarjonnassa on myös kosmetiikkaa, koruja ja käsitöitä.  Energia Areenan messuravintolassa  on tarjolla sekä kahvia että lounasta.

Hyvinvointimessut osallistuu myös Minna Canthin 175-vuotisjuhlavuoden tapahtumiin – Nukketeatteri Sytkyt esittää  kiitellyn ”Juhlitaan Minnaa” -näytelmänsä messuilla päivän mittaan kahdesti.

Perinteeksi on jo muodostunut se, että Suomen Ilmailumuseo tuo jotakin sävähdyttävää messuille. Tänä vuonna museon yllätys on ulkotiloihin  sijoitettu 8500 kilon elämyskontti, joka sisältää Suomen Ilmavoimien BAe Hawk HW-314 -suihkuharjoituskoneen ohjaamon. Sisälle ohjaamoon pääsee tutustumaan!

Viimeistään tänä vuonna huoli ilmastonmuutoksesta on noussut kaikkien tietoisuuteen. Tiedätkö sinä, miten voit vaikuttaa ja säästää luontoa?   Vantaan Roskapoliisi on paikalla koko päivän auttamassa meitä kaikkia tekemään yhdessä Vantaasta Suomen ja maailman roskattomin kaupunki.

Yleisöllä on messuille vapaa pääsy.

Tutustu tapahtumasivuun: Vantaan Hyvinvointimessut 12.10.2019.