Yhdistyksen rutiinit kuntoon -koulutusiltapäivä

28.1. klo 1517

Teams-alusta , Verkossa

Uniyhdistyksiin on syyskokouksissa valittu useita uusia hallituksen jäseniä. Järjestämme perinteiseen tapaan yhdistysten hallitusten jäsenille ja keskeisille vastuuhenkilöille koulutusiltapäivän yhdistyksen sääntömääräisten asioiden hoitamisesta. Tilaisuuteen ovat tervetulleita niin uudet kuin kokeneetkin hallituksen jäsenet ja vastuuhenkilöt.

Iltapäivän aikana käsitellään muun muassa yhdistyksen vuosikelloa, hallituksen jäsenten tehtäviä, vastuita ja sisäistä työnjakoa, jäsenhuoltoa sekä yhteistyötä Uniliiton kanssa.

Ilmoittaudu perjantaihin 22.1.2021 mennessä. Ilmoittautumislomakkeessa voit myös esittää toiveita käsiteltäviksi asioiksi. Ilmoittautumisen jälkeen saat sähköpostiisi linkin, jolla voit osallistua koulutusiltapäivään Teams-alustalla verkossa.

Ilmoittautumislomake

(Ilmoittautumislomakkeessa on koulutuksen alkuperäinen suunniteltu päivämäärä 21.1., mutta koulutus on siirretty viikolla ja järjestetään 28.1.2021 klo 15-17)