< Kaikki tapahtumat

Zoom-alusta , Webinaari

28.3.2022, klo 18–19.30
Unen kautta vireyteen – erilaisia vaikutusmahdollisuuksia uneen

Kognitiivisesta hypnoterapiasta keskustelemassa unettomuusterapeutit Anna-Mari Aronen ja Susan Pihl.

Rentoutumista ja palautumista edistävistä Neurosonic-tuotteista keskustelevat Neurosonic Finlandin perustaja ja nykyinen kehitysjohtaja, psykoterapeutti Marco Kärkkäinen ja sairaanhoitaja Minna Holmström.

Keskustelua johdattelee väsymysriskien hallinnan kouluttaja Päivi Saarijärvi.

Tapahtuma on maksuton.
Tervetuloa!

Verkkotapahtumaan voit osallistua avoimena julkaistulla linkillä tapahtuman ajankohtana tästä:

Liity mukaan tästä!

Tapahtuma Suomen Unettomien sivulla
Järjestäjä: Suomen Unettomat ry.

Toteutus Zoom-etäyhteydellä – teknisiä vinkkejä ja ohjeita ilmoitussivun alla.

Webinaari on osa Uniliiton teemaviikko Vireysviikkoa® 27.3.—2.4.2022.
Vireysviikko® on Uniliiton rekisteröimä tavaramerkki, jolla kiinnitetään huomiota päiväaikaiseen vireyteen vaikuttaviin tekijöihin. Uni on luonnollisesti niistä tärkein, mutta myös ravinto ja liikunta vaikuttavat sekä vireyteen että uneen.

Vireysviikkoa® vietetään aina kesäaikaan siirtymisen jälkeisellä viikolla sunnuntaista
sunnuntaihin. Kesäaikaan siirrytään vuosittain maaliskuun viimeisenä sunnuntaina, tänä vuonna maaliskuun 27. päivänä.

Tule kuulolle ja keskustelemaan!
Viimeisimmät tapahtumatiedot ja linkit löytyvät Uniliiton verkkosivujen kalenterista kunkin
päivämäärän kohdalta.

• Selaimista Google Chrome tukee Zoom-käyttöä parhaiten.
  • Osallistuaksesi Zoom-kokoontumiseen ei sovellusta tarvitse ladata omalle koneelle, vaikka klikatessasi liittymislinkkiä tapahtumaan selaimesi ehdottaisi Zoomin lataamista – sen sijaan valitse (”Join from your browser”) kautta liittyminen.
  • Jos osallistut Zoom-tilaisuuteen tietokoneelta, ja haluat ladata ilmaisversion, on se ladattavissa: https://zoom.us/download
  • Jos et ole ennen käyttänyt Zoomia, voit kokeilla käyttöä Zoomin ”testihuoneessa” täällä: https://zoom.us/test