Levottomat Jalat – Restless Legs ry

c/o Uniliitto ry
Sitratori 3
00420 Helsinki

Levottomat Jalat – Restless Legs ry toimii Uniliitto ry:n valtakunnallisena sairauskohtaisena potilasyhdistyksenä. Yhdistys edistää toiminnallaan sairaudesta kärsivien elämänlaatua mm. viestinnän ja ryhmätoiminnan avulla.

Tarkemmat tiedot lähiajan toiminnoistamme löydät kalenterista. Vuosittain 23.9. vietämme kansainvälistä Levottomat Jalat -tiedotuspäivää. Lisää tietoa tästä.

Miten Levottomat Jalat -oireyhtymä vaikuttaa arkeen, tutustu kokemustarinoihin:
Lue Ailan tarina tästä.
Lue Riggertin tarina tästä.

Lue lisää Levottomat jalat -oireyhtymästä Hyvä uni -julkaisusta.

Levottomat jalat on aivojen sairaus: Uniuutiset 3-2018

Tunnistatko Levottomat jalat – onko sinulla?

Levottomat Jalat -oireyhtymästä kärsiville potilaille on tehty Euroopan tasolla kysely EARLSin toimesta (European Alliance for Restless Legs Syndrome), jossa kartoitettiin potilaiden tilannetta sekä heidän saamaansa hoitoa eri maissa. Oikeanlaisen hoidon saaminen ja vaivan tunnistaminen on edelleen haaste eurooppalaisille potilasryhmille. Tutustu kyselyn tuloksiin.

Tule mukaan!

Tule mukaan yhdistyksen toimintaan ja jäseneksi tällä lomakkeella. Jäsenmaksu on 15 euroa vuodessa ja sillä saat neljä kertaa vuodessa Uniuutiset jäsen- ja tiedotuslehden. Lehti sisältää runsaasti tietoa hyvästä unesta, unihäiriöistä ja niiden hoidosta sekä vertaistukea unihäiriöistä kärsiville. Jäsenenä sinulla on myös mahdollisuus vaikuttaa yhdistyksen toimintaan.

lejal.rls@gmail.com

Puheenjohtaja  Sirkka-Liisa Ronni, sirkka-liisa.ronni@fimnet.fi