Levottomat Jalat – Restless Legs ry

c/o Uniliitto ry
Sitratori 3
00420 Helsinki

Levottomat Jalat – Restless Legs ry toimii Uniliitto ry:n valtakunnallisena sairauskohtaisena potilasyhdistyksenä. Yhdistys edistää toiminnallaan sairaudesta kärsivien elämänlaatua mm. viestinnän ja ryhmätoiminnan avulla.

Tarkemmat tiedot lähiajan toiminnoistamme löydät kalenterista tai jäsenkirjeestä.

23.9. vietämme jälleen kansainvälistä levottomat jalat -tiedotuspäivää. Voit lukea tiedotetta tästä.

Totalterveys antaa tuoretta, ajankohtaista tietoa terveydestä netissä. Voit lukea levottomista jaloista kirjoitetun artikkelin tästä.

Levottomat jalat on aivojen sairaus: Uniuutiset 3-2018

Tunnistatko Levottomat jalat – onko sinulla?

Levottomat jalat -oireyhtymään liittyvän kansainvälisen kyselyn tulokset ovat tulleet.
Tutustu kyselyn tuloksiin.
Eurooppalaisille RLS/WED -potilaille toteutettu kysely kartoitti potilaiden tilannetta sekä heidän saamaansa hoitoa eri maissa. Tulokset ovat EARLS (European Restless Legs) toimesta saatettu EURLSSG (European Restless Legs Syndrome Study Group) tutkimusryhmälle. Oikeanlaisen hoidon saaminen ja vaivan tunnistaminen on edelleen haaste eurooppalaisille potilasryhmille.

Tule mukaan!

Tule mukaan yhdistyksen toimintaan ja jäseneksi tällä lomakkeella. Jäsenmaksu on 15 euroa vuodessa ja sillä saat neljä kertaa vuodessa Uniuutiset jäsen- ja tiedotuslehden. Lehti sisältää runsaasti tietoa hyvästä unesta, unihäiriöistä ja niiden hoidosta sekä vertaistukea unihäiriöistä kärsiville. Jäsenenä sinulla on myös mahdollisuus vaikuttaa yhdistyksen toimintaan.

Puheenjohtaja  Sirkka-Liisa Ronni, sirkka-liisa.ronni@fimnet.fi
Sihteeri Jaana Halonen, jaana.halonen@uniliitto.fi tai levottomat.jalat.rls@gmail.com