Helsingin Uniyhdistys ry

c/o Uniliitto ry
Sitratori 3
00420 Helsinki

Helsingin Uniyhdistys ry toimii Uniliitto ry:n paikallisyhdistyksenä edistäen erilaisista unihäiriöistä kärsivien elämänlaatua ja lisäten yleistä tietoisuutta unen ja vireyden merkityksestä elämänlaatuun.

Yhdistys järjestää mm. yleisöluentoja sekä vertaistukitoimintaa unihäiriöistä kärsiville ja heidän läheisilleen. Unitupa -vertaisryhmät ovat kaikille avoimia keskustelutilaisuuksia, jotka eivät vaadi ennakkoilmoittautumista.

Koronatilanteen vuoksi kevään 2020 tapahtumiin ja vertaisryhmiin on tullut peruutuksia.

16.4.2020 Helsingin Uniyhdistys järjesti webinaarin ”Unettoman ravitsemus kuntoon” jossa FL ravintoterapeutti Miia Inkeroinen puhui ravitsemuksesta juuri unen näkökulmasta. Hermoston ja suoliston kunto sekä mm. hormonien tasapaino ovat asioita jotka vaikuttavat uneen. Katso taltiointi täältä.

Tarkemmat tiedot lähiajan toiminnoistamme löydät kalenterista.

Tule mukaan!

Tule mukaan yhdistyksen toimintaan ja jäseneksi tällä lomakkeella . Jäsenmaksu on 15 euroa vuodessa ja sillä saat neljä kertaa vuodessa Uniuutiset jäsen- ja tiedotuslehden. Lehti sisältää runsaasti tietoa hyvästä unesta, unihäiriöistä ja niiden hoidosta sekä vertaistukea unihäiriöistä kärsiville. Jäsenenä sinulla on myös mahdollisuus vaikuttaa yhdistyksen toimintaan.

Marja Ylösmäki
helsinginuni@gmail.com